Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zs86 | użytkownik

imię i nazwisko adresszczecin zarejestrowany23.08.2008 @13:56:22 ostatnio na stronie09.12.2011 @16:02:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zsgallery.weebly.com
digarty14 komentarze447 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mareq107    02.09.2008 @23:43:20
a idz Ty:P:P
~mareq107    02.09.2008 @23:39:09
OOO:D:D:Dgrozisz mi?:P
~mareq107    02.09.2008 @23:37:52
doslownie i w przenosni:D:D:D:D
~mareq107    02.09.2008 @23:35:16
jak ja dzialam na ludzi hehehe
mam ten film dla Ciebie juz!!!tego horrora
~mareq107    02.09.2008 @23:33:25
uuu a co to bedzie??i jak duzy?? to przez wizyte w pracowni Cie natchnelem?:P
~mareq107    02.09.2008 @23:30:13
ciekawe w ogole ile masz jeszcze prac zeby na digarta wrzucicja narazie nie mam nic to nic nie wstawiam a i tak polowe usunalem, wiec mojagaleria jest raczej uboga:Pa Twoja sie rozrasta w zastraszajacym tempie:D
~mareq107    02.09.2008 @23:28:31
masz wiadomosc:P
~mareq107    02.09.2008 @22:37:22
nie klamie masz ardzo fajne akwarele w sumie adrian tez mial niezle jak pamietam. ale Ty je udoskonalilas:D:D:D
+sliwka    02.09.2008 @21:59:57
ach żeby mi akwarele tak dynamicznie szybko wychodziły : p : ) dzięki
~mareq107    01.09.2008 @23:35:22
nie ma foty;(
~mareq107    01.09.2008 @23:23:39
ojjnie widziaLas co dzis stworzylem bellisssimo:D
~mareq107    01.09.2008 @23:16:55
sie wie kurde chcesz tatuaz:D?:P
~mareq107    01.09.2008 @23:11:35
jeszcze w konskie lajno wdepnac:P:P
~mareq107    01.09.2008 @23:08:45
no taknie ma to jak sie bawic tymi kreconymi kosmkami wloskow:D; moznaje sobie na palec owjactak konsko roche:P:P
~mareq107    01.09.2008 @23:05:53
hohoho:P:P
Zosia Zosia Ty hobbicie z owlosionymi stopami:P
~mareq107    01.09.2008 @23:01:04
MONSZTER!!:P
~mareq107    01.09.2008 @22:57:33
a idz Pani w cholere:Pzart ja wyrazilem swoje zdanei tylko i wylacznie moje wiec sie nie czepiaj teraz:P
~Atrapa    31.08.2008 @23:44:26
dzięki
~mareq107    31.08.2008 @22:22:21
hehetez Cie lubie Trolu
+sliwka    31.08.2008 @21:58:09
nie ściemniaj że tło...te Cyce Cię tak ujęły.. : )
ostatnio edytowane: 2008-08-31 22:17:37
+rajkrajkrajkkk    31.08.2008 @18:07:28
mozemy sie wymienic :D
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~Villema666    31.08.2008 @11:59:56
i ja bardzo dziękuję:D
_______

~mareq107    30.08.2008 @20:56:22
alez prosze Zochfiu droga:D:D
~Sm3agol    30.08.2008 @14:56:14
hehe dzięki, ja właśnie szukam czegoś z większa gramaturą lecz bez faktury, lub z bardzo małą, bo głownie będę rysował mniej malował;]
~MadSchneider    30.08.2008 @10:51:12
dzieki sliczne! pozdrowionka!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt